Party Invaders DJ's

woensdag 25 september 2013

Superhero mania

Op 12/10 mogen de Party Invaders voor het eerst de heimat van 'the Bassman' gaan onveilig maken op de 'Last action Heroes Party' in de Steenovens in St-Amands!
C u there peeps!



Posted by Party Invaders DJ's at 16:39
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest
Labels: Last Action Heroes, Live, Nieuw, Party Invaders, Party Invaders DJ's, Sint-Amands

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Pagina's

  • Home
  • About us
  • Contact
  • Calendar
  • Listen to us!
  • Publicity
  • Photo Hall

Discoarchief

  • ▼  2013 (50)
    • ►  november (2)
    • ►  oktober (3)
    • ▼  september (3)
      • Bird Machine! (video)
      • Superhero mania
      • Party Invaders runnin' di Trap @ MOC demo release
    • ►  augustus (4)
    • ►  juli (3)
    • ►  juni (5)
    • ►  mei (3)
    • ►  april (6)
    • ►  maart (5)
    • ►  februari (9)
    • ►  januari (7)
  • ►  2012 (82)
    • ►  december (4)
    • ►  november (10)
    • ►  oktober (6)
    • ►  september (13)
    • ►  augustus (5)
    • ►  juli (13)
    • ►  juni (12)
    • ►  mei (11)
    • ►  april (8)
Discobar Party Invaders ©. Thema Supercool. Mogelijk gemaakt door Blogger.