Door een combinatie van IT problemen en accuut tijdsgebrek zijn de foto's van de F*ck it, we're going to NY party nog niet op onze blog geraakt. Nog even geduld. Ze komen er aan...
zaterdag 20 oktober 2012
Al +400 Followers op Twitter
Party Invaders blijven populair op Twitter.
Intussen zijn er al meer dan 400 Twitteraars die ons volgen.
Op naar de 500!
zondag 14 oktober 2012
zondag 7 oktober 2012
VI.be account
Party Invaders zijn nu ook geregistreerd op de website voor beginnende artiesten van Poppunt.be, namelijk vi.be.
Je kan ons vinden op:
Party Invaders op vi.be
Je kan ons vinden op:
Party Invaders op vi.be
maandag 1 oktober 2012
Abonneren op:
Posts (Atom)


