zaterdag 20 oktober 2012

Please wait...

Door een combinatie van IT problemen en accuut tijdsgebrek zijn de foto's van de F*ck it, we're going to NY party nog niet op onze blog geraakt. Nog even geduld. Ze komen er aan...


Al +400 Followers op Twitter


Party Invaders blijven populair op Twitter.
Intussen zijn er al meer dan 400 Twitteraars die ons volgen.
Op naar de 500!


zondag 14 oktober 2012

zondag 7 oktober 2012

VI.be account

Party Invaders zijn nu ook geregistreerd op de website voor beginnende artiesten van Poppunt.be, namelijk vi.be.
Je kan ons vinden op:
Party Invaders op vi.be