Vandaag gaan we terug naar de 90's, een decennia vol foute Eurodance & House muziek. Eén van de foutste 'bands' was ongetwijfeld 2 Brothers on the 4th floor. Getuige daarvan de clip van deze 'Come take my hand', het nummer dat ook diende als intro in New Kids Nitro.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten